INN, ZILLER a DONAU třetí týden

Po dojetí do Tullnu jsme otočili a vracíme se zpět k Linzi :-)

Fotky z celé dovolené jsou k vidění  na http://donauradweg.michlik.eu

pondělí 19.8.2013 Rossatz – Willersbach

V noci bylo tak sucho, že nám vyschly i ručníky z večerního koupání a to jsou froté. Žádná rosa a to věští změnu počasí a déšť.

Vyrazili jsme do polojasna a dusno a stoupající teplota dávaly tušit, že něco hrne před sebou teplý vzduch a že se budou střídat fronty. K večeru se zvedl vítr a pak začalo nejdříve drobně a pak čím dále tím hustěji pršet.

U jednoho informačního střediska se mi podařilo vypáčit s informátorky informaci o existenci kempu cca 4 km na pravém břehu Dunaje v obci Willersbach. Nejdříve nám nabízela jiný kemp 15 km po proudu a když jsem řekl, že jedeme proti proudu, tak druhý cca 25 km vzdálený. Ale nakonec neochotně připustla existenci toho co byl nejblíže.

Asi si majitel nepřál, aby se o něm vědělo, protože není v oficiálních materiálech uváděn, anebo nezaplatil. :-)

ujeto 68,73 km  za 4:25

úterý 20.8.2013 Willersbach Au a.d.Donau

K ránu přestalo pršet a těžké mraky nad krajinou ochlazují vzduch ale neprší. Po pravém břehu pokračujeme až k mostu u Greinu. Po něm jsme přejeli na levý břeh a nakoupili v místním Hoferu. Odtud už je klidná část stezky na levém břehu až do Au a.d.Donau, kde je moc hezký kemp a tam jsem se rozhodl nechat holky s kolama a zajet pro auto do Oetztallu a přivézt ho do Au.

Večer jsme si s Pavlou pěkně nalehko zajeli na nádraží v Mauthausenu, kde jsem si zjistil přípoje na vlak a projel si trasu, abych zjistil, že lepší bude použít na cestu k vlaku autobus.

ujeto 62 km za 3:21

středa 21.8.2013 Au- Oetztall vlakem a Oetztall – Au autem

Ráno po snídani jsem sednul na autobus a pak na vlak a po nezbytném přestupu v Linzi jsem pokračoval až do Oetztallu. Auto na mě čekalo tam, kde jsem ho odstavil a tak jsem jen oprášil spadané listí a na nejbližší benzince natankoval, zakoupil dálniční známku a vyrazil do Au.

Vyjel jsem ráno v 8:50 a dojel jsem zpět v 18:30 a to jsem po cestě ještě i nakoupil na večeři:-)

S Pavlou jsme se dohodli, že nepojedeme ještě domů ale, protože tento kemp je hezký, tak v něm zůstaneme a uděláme si nějaký výlet do okolí.

čtvrtek 22.8.2013 Výlet do Muehlviertelu

Ráno jsme po cyklotrase R30 vyjeli směr Allerheiligen což mi přišlo jako asi nejvyšší bod v Muehlviertelu, oblasti pod českou Kanadou na severu a Novohradskými horami na západě. Pak přes Bad Zell jsme se postupně proklesali zpět do Au. Stezka sice po silnici s docela hustým provozem automobilové dopravy, ale moc krásná v místech kde těch aut nebylo tolika.

ujeto 54,84 km za 4 hodiny

celkem ujeto na kole 1078 km za 17 dnů

pátek 23.8.2013 návrat domů autem

a to je vše z letošní velké výpravy okolo Innu Zilleru a Dunaje :-)